Kategórie produktov
Obchodné podmienky
-
1. Všeobecné podmienky
Spotrebiteľ uskutočnením objednávky akceptuje obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené obchodníkom. Vzťahy spotrebiteľa a obchodníka sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti obchodníka (firmy ZENIT SK, s.r.o.) a jeho zákazníkov (spotrebiteľov) a vo svojom aktuálnom znení tvoria obsah kúpnej zmluvy (o dodávke tovaru), resp. sú jej nedeliteľnou súčasťou.
Obchodník dodá tovar na základe elektronickej objednávky a špecifikácie spotrebiteľa (objednávky doručenej prostredníctvom elektronickej pošty) na formulári, ktorý je k dispozícii pri prvej registrácii zákazníka v internetovom obchode firmy ZENIT SK, s.r.o.
Tovar je zasielaný na území Slovenskej republiky, zásielky mimo SR sú riešené individuálne.
Zenit SK, s.r.o.
Nová 831/78
972 41 Koš
IČO: 36307599
IČ DPH: SK2020077345
E-mail: zenit@zenitsk.sk
-
2. Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy sú len položky výslovne uvedené v kúpnej zmluve – objednávke. Údaje o tovare (ďalej len tovar), ktoré obchodník získal od výrobcov sú nezáväznými údajmi. ZENIT SK, s.r.o. (ďalej len obchodník) sa zaväzuje, že bude svojím odberateľom dodávať:
- nepoškodený tovar v súlade so špecifikáciou, alebo vlastnosťami obvyklými pre tento druh tovaru,
- vyhovujúci normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR,
- vybavený textami v slovenskom jazyku ev. záručnými listami, pokiaľ je to pri vybranom druhu tovaru obvyklé.
-
3. Miesto plnenia
Miestom plnenia je sklad obchodníka.
-
4. Objednávka tovaru, uzavretie zmluvy
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. V prípade, kedy obchodník k uzavretiu zmluvy nevyžaduje formálne potvrdenie objednávky spotrebiteľom, zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. Obchodník si môže v jednotlivých prípadoch (zvlášť pri vyššej celkovej cene nákupu) vyhradiť vznik zmluvy potvrdením objednávky spotrebiteľom.
Obchodník je v takomto prípade oprávnený žiadať od spotrebiteľa potvrdenie objednávky prostredníctvom elektronickej pošty, faxu, alebo textovej (sms) správy. Pokiaľ obchodník odmietne objednávku požadovaným spôsobom autorizovať, považuje sa objednávka za neplatnú.
-
5. Cena a platenie
Ceny uvedené na stránkach e-shopu obchodníka sú platné v okamihu objednania. Obchodník si vyhradzuje právo tlačových chýb a zmeny cien v závislosti na zmenách dodávateľských podmienok u výrobcov a dodávateľov.
Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny na bežný účet obchodníka, uhradením hotovosti v mieste plnenia obchodníka, alebo uhradením hotovosti pri prevzatí tovaru na dobierku. Pri každom prípade nedodržania doby splatnosti je spotrebiteľ povinný zaplatiť obchodníkovi poplatok z omeškania z hodnoty včas nezaplatenej čiastky vo výške 0,1% za každý deň omeškania. Obchodník si vyhradzuje vlastnícke právo na tovar až do zaplatenia úplnej kúpnej ceny.
Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a spotrebiteľom je súčasne daňovým dokladom. Prevzatie tovaru spotrebiteľom je možné výlučne až po jeho úplnom zaplatení, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
K cene materiálu sa s výnimkou osobného odberu pripočítava cena dopravy a prípadne poplatok za odoslanie na dobierku podľa aktuálne platných cien.
Cena za dopravu je bežne stanovená na 18,- € s DPH (platí pre rozmery dosiek do 3000mm vrátane) za produkty z plexiskla a polykarbonátu a 35,- € s DPH (platí pre rozmery dosiek nad 3000mm) za produkty z polykarbonátu, pokiaľ sa obchodník a spotrebiteľ nedohodnú inak.
-
6. Dodacia lehota
Dodacia lehota začína plynúť odo dňa doručenia/autorizácie záväznej objednávky za podmienok odovzdania všetkých podkladov, ktoré sú potrebné pre včasné vybavenie objednávky. V prípade, že je tovar na sklade obchodníka, zaväzuje sa obchodník vyexpedovať, alebo odovzdať dopravcovi maximálne 5. pracovný deň po doručení/autorizácii objednávky. Dodacia lehota bude primerane k okolnostiam predĺžená v prípade, že oneskorenie je spôsobené vyššou mocou, alebo okolnosťami nezavinenými obchodníkom.
Väčšina položiek z ponuky je skladom. Niektorí výrobcovia však neoznámia včas výpadok výroby či oneskorenia dodávok. Pokiaľ sa jedná o dôležitú objednávku, vyžiada si spotrebiteľ od obchodníka písomné potvrdenie objednávky. V prípade, že objednaný tovar nebude možné dodať prepravcovi, resp. vyexpedovať do 5 pracovných dní, oznámi obchodník predpokladaný termín dodania, alebo ponúkne porovnateľný výrobok. V takomto prípade si však vyžiada odsúhlasenie spotrebiteľa. Dodacia doba sa považuje za vyplnenú včas, pokiaľ je tovar pripravený v mieste plnenia k odovzdaniu najneskôr posledný deň dohodnutej, alebo dodatočne dohodnutej dodacej lehoty. Pokiaľ nie je obchodník schopný do 30 kalendárnych dní odoslať tovar spotrebiteľovi (predať k preprave dopravcovi), je povinný vrátiť bez zbytočného odkladu všetky finančné prostriedky vynaložené spotrebiteľom k aktuálnej objednávke – kúpnej zmluve na jeho účet.
-
7. Dopravné podmienky
Doručenie zásielky od momentu expedície, alebo odovzdania zásielky dopravcovi trvá štandardne do 48 hodín. Vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k predĺženiu termínu (dopravná kalamita a pod.). Spotrebiteľ je povinný tovar poriadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek chýb ihneď upovedomiť dopravcu. Doklad o predaji je priložený k balíku.
7a. Osobný odber
Osobný odber je možné uskutočniť v obci Koš, okres Prievidza, ulica Nová 831/78. O termíne osobného odberu je najvhodnejšie sa dohodnúť telefonicky. (046/5430771)
-
8. Záruka, reklamácie, vrátenie tovaru
Obchodník poskytne zákonnú záruku za kvalitu a úplnosť dodávky. Pokiaľ zákazník zistí pri preberaní tovaru poškodenie obalu zásielky, musí túto skutočnosť oznámiť dopravcovi, má právo zásielku neprebrať a vrátiť ju prostredníctvom dopravcu obchodníkovi. V prípade, že spotrebiteľ zistí po rozbalení zásielky chyby, alebo poškodenia, musí tieto skutočnosti oznámiť obchodníkovi vždy písomne bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 dní od prebratia tovaru.
Reklamácia musí obsahovať dátum dodania tovaru, číslo objednávky, názov výrobku, reklamované množstvo, popis chyby a návrh na vyriešenie reklamácie. Reklamácie nemožno uplatniť telefonicky.
Obchodník je povinný sa vyjadriť do 10 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie. Vrátenie tovaru spotrebiteľom je možné bez udania dôvodu do 14 dní po prevzatí zásielky (v prípade uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou má právo spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy do 30 dní od jej uzavretia). Spotrebiteľ môže vrátiť celú zásielku v prípade, že je úplná a nepoškodená. Spoločne s tovarom musí spotrebiteľ obchodníkovi poslať naspäť tiež daňový doklad/faktúru, ktorá bude obchodníkom stornovaná. Spotrebiteľ môže vrátiť tiež časť zásielky v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar určený k vráteniu musí byť v neporušenom a nepoškodenom obale.
Za vrátenie tovaru obchodníkovi, pri odstúpení od zmluvy, je spotrebiteľ povinný znášať náklady.